agencje marketingowe

Powiemy Ci, co zrobić, by Twoja strona była bardziej widoczna!

Do przeprowadzenia audytu SEO wykorzystujemy zewnętrzne narzędzia, które pozyskują informacje o użytkownikach oraz sprawdzają techniczne możliwości strony w zakresie:

  1. Budowy jej treści,
  2. Architektury strony (oceniamy możliwość jej rozbudowy),
  3. Wykorzystania słów kluczowych (niezbędny element każdego audytu SEO),
  4. Indeksacji strony w wynikach wyszukiwarki,
  5. Szybkości ładowania oraz jej responsywności na urządzeniach mobilnych.
agencji marketingowych

Jak wygląda audyt SEO?

Przeprowadzamy analizę działania strony pod wieloma aspektami technicznymi (technical SEO), w tym:

Wdrożenia elementów takich jak canonical, paginacja stron, sitemap.xml, przekierowania, struktura adresów URL oraz ogólnej strony, semantyka znaczników itd.

Wdrożenia fragmentów rozszerzonych dla jeszcze lepszej optymalizacji i funkcjonalności strony.

Co daje audyt SEO?

Przygotowujemy kompleksowy dokument, zawierający szczegółowe instrukcje dotyczące zmian do wdrożenia na stronie - od twardych technicznych danych po prognozy rozwoju.

Nasze propozycje dotyczą także meta danych i opisów, które zwiększą widoczność serwisu w wynikach wyszukiwarek.

Dokument ten dostarcza wiedzy na temat luk, braków oraz elementów wymagających poprawy. Pokazuje w sposób precyzyjny, co dokładnie należy zrobić i jakie kroki podjąć, aby usprawnić działanie strony i osiągnąć lepsze wyniki.

wynikach wyszukiwania
nowych klientów

Co zyskasz dzięki audytowi SEO?

Zwiększysz liczbę wyszukiwań Twojej strony w Google.

Poprawisz indeksację nowych treści na stronie.

Osiągniesz wyższą pozycję w wynikach wyszukiwarki.

Zwiększysz widoczność swojej domeny w wynikach wyszukiwania.

Czy Twoja strona potrzebuje audytu SEO?

Audyt SEO jest korzystny w wielu sytuacjach, aby zoptymalizować stronę i poprawić jej widoczność w wynikach wyszukiwania, a także dostosować ją do zmieniających się wymagań rynku i użytkowników.

Rekomendujemy wykonanie Audytu SEO gdy:

1.
Właśnie utworzyłeś nową stronę

Warto dokładnie przeanalizować jej techniczne aspekty, strukturę, oraz treści, aby zapewnić optymalizację od samego początku.

2.
Zauważasz, że ilość ruchu organicznego na Twojej stronie maleje.

Audyt SEO może pomóc w identyfikacji problemów i znalezieniu sposobów na poprawę widoczności w wyszukiwarkach.

3.
Nastąpiła zmiana algorytmu wyszukiwarki.

Wprowadzenie zmian w algorytmie wyszukiwania może wpłynąć na pozycje Twojej strony w wynikach. W takim przypadku, audyt SEO pozwoli dostosować strategię do nowych warunków.

4.
Konkurencyjne strony zdobywają wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.

Warto przeprowadzić audyt SEO, aby zidentyfikować obszary do poprawy i podjąć działania, które pomogą konkurować skuteczniej.

5.
Zmieniają się cele i strategie biznesowe.

Audyt SEO pozwala dostosować stronę do nowych wymagań i potrzeb użytkowników.

6.
Witryna doświadcza problemów technicznych.

Błędy indeksacji, wolne ładowanie strony czy problematyczne przekierowania - audyt SEO może pomóc w identyfikacji i rozwiązaniu tych kwestii.

Audyt SEO zidentyfikuje mocne i słabe punkty Twojej witryny, pokaże, jak radzi sobie ona w porównaniu z konkurencją oraz jak klienci poruszają się po Twojej stronie.

Kompleksowy audyt SEO, który obejmuje analizę strony, treści, historii, konkurencji oraz profilu linków wyceniamy indywidualnie.

Finalna wycena audytu zależy od wielkości strony, zakresu analizy oraz wielkości branży lub firmy.

Przeprowadź audyt SEO i dowiedz się jak zwiększyć konwersję na stronie

Bezpłatna konsultacja

Działamy kompleksowo - poznaj inne nasze usługi