Do przeprowadzenia audytu SEO wykorzystujemy zewnętrzne narzędzia, które pozyskują informacje o użytkownikach oraz sprawdzają techniczne możliwości strony w zakresie:
Przeprowadzamy analizę działania strony pod wieloma aspektami technicznymi (technical SEO), w tym:
Wdrożenia elementów takich jak canonical, paginacja stron, sitemap.xml, przekierowania, struktura adresów URL oraz ogólnej strony, semantyka znaczników itd.
Wdrożenia fragmentów rozszerzonych dla jeszcze lepszej optymalizacji i funkcjonalności strony.
Przygotowujemy kompleksowy dokument, zawierający szczegółowe instrukcje dotyczące zmian do wdrożenia na stronie - od twardych technicznych danych po prognozy rozwoju.
Nasze propozycje dotyczą także meta danych i opisów, które zwiększą widoczność serwisu w wynikach wyszukiwarek.
Dokument ten dostarcza wiedzy na temat luk, braków oraz elementów wymagających poprawy. Pokazuje w sposób precyzyjny, co dokładnie należy zrobić i jakie kroki podjąć, aby usprawnić działanie strony i osiągnąć lepsze wyniki.
Audyt SEO jest korzystny w wielu sytuacjach, aby zoptymalizować stronę i poprawić jej widoczność w wynikach wyszukiwania, a także dostosować ją do zmieniających się wymagań rynku i użytkowników.
Warto dokładnie przeanalizować jej techniczne aspekty, strukturę, oraz treści, aby zapewnić optymalizację od samego początku.
Audyt SEO może pomóc w identyfikacji problemów i znalezieniu sposobów na poprawę widoczności w wyszukiwarkach.
Wprowadzenie zmian w algorytmie wyszukiwania może wpłynąć na pozycje Twojej strony w wynikach. W takim przypadku, audyt SEO pozwoli dostosować strategię do nowych warunków.
Warto przeprowadzić audyt SEO, aby zidentyfikować obszary do poprawy i podjąć działania, które pomogą konkurować skuteczniej.
Audyt SEO pozwala dostosować stronę do nowych wymagań i potrzeb użytkowników.
Błędy indeksacji, wolne ładowanie strony czy problematyczne przekierowania - audyt SEO może pomóc w identyfikacji i rozwiązaniu tych kwestii.
Kompleksowy audyt SEO, który obejmuje analizę strony, treści, historii, konkurencji oraz profilu linków wyceniamy indywidualnie.
Finalna wycena audytu zależy od wielkości strony, zakresu analizy oraz wielkości branży lub firmy.